Afgelopen weken - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lotte Sterren - WaarBenJij.nu Afgelopen weken - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lotte Sterren - WaarBenJij.nu

Afgelopen weken

Blijf op de hoogte en volg Lotte

17 December 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Sinds ik weer terug ben van Lombok heb ik weer van alles gedaan. Dit zijn de hoogte punten van de afgelopen weken:
Woensdag 27 november.
Vandaag moest ik uit mijn appartement. Ik mocht weer alles inpakken. Het paste niet allemaal in mijn koffer. Dus ik moet nog kijken hoe ik alles mee terug neem naar Nederland. Vanaf vandaag woon ik bij Robert in zijn appartement tot dat ik naar huis ga. ’s Avonds gingen we samen naar het concert van Alicia Keys. Het was super! Echt het beste verjaardagscadeautje ever!!

Vrijdag 29 november.
De wekker ging vandaag weer lekker vroeg. Want het was Bangkok time!!! Om kwart over 1 vlogen we met Charlie en Alan naar Bangkok. De mannen wouden eigenlijk een mannenweekend maar na lang zeuren mocht ik toch mee. Ik had met Sanne (een klasgenootje van Charlie die ik heb leren kennen in Kuala Lumpur) afgesproken dat weekend. Wij maakten er wel een meidenweekend van. We hadden ook een ander hotel dan de jongens. Toen wij eenmaal in het hotel aankwamen hebben we eerst een klein hapje gegeten. ’s Avonds hadden we afgesproken met de vriendinnen van Sanne uit Zweden. We hebben met zijn alle gegeten bij een Mexicaans restaurantje en daarna zijn we naar een straat gegaan waar ze allemaal Volkswagenbusjes hadden. Deze hadden ze allemaal omgetoverd tot een klein barretje met disco lampen en harde muziek. Je zat gewoon midden op straat. Maar het was super leuk! Daarna zijn we met zijn alle op stap gegaan in een club. Top avond!

Zaterdag 30 november.
Laat in de ochtend werden we een keer wakker met een klein katertje. We zijn ’s middags naar de tempel Wat Arun geweest. We zijn weer met de trein gegaan omdat dat het veiligste en snelste was i.v.m. de protesten die er waren. De tempel was erg mooi! ’s Avonds hebben we wat gegeten in een straat tentje. Daarna zijn we naar een Skybar geweest. Above 11. Je had daar een super mooi uitzicht op de hele stad. Na een drankje en een aantal foto’s zijn we weer naar het straatje gegaan met de Volkswagenbusjes. We hebben het hier niet zo heel laat gemaakt.

Zondag 1 december.
We hadden vandaag de wekker vroeg gezet omdat we graag naar een floting markt wouden gaan. Maar de receptie zei dat deze vandaag gesloten was vanwege de protesten. Dus we hadden ineens heel veel tijd over. We zijn naar een shopping mall gegaan om daar wat te ontbijten en rond te kijken. Om 11 uur zeiden ze in een winkel dat ze dicht gingen. Ze waren net een uur open. Toen wij richting het station liepen kwamen we al snel achter waarom. De protesten waren zich naar hier verplaatst. Er liepen wel 1.000den mensen onder de brug waar we stonden. Het leek meer op een grote 4-daagse. We zijn snel de trein ingestapt naar een super groot en bekende markt. Hier verkopen ze echt van alles. Kleding, souvenirs, nepbloemen, sierraden, dieren (puppy’s, vogels, konijnen), eten en nog veel meer! Hier hebben we de hele middag rond gelopen. Daarna moest Sanne weer naar huis want zij had maandag gewoon weer school. Ik ben nog even naar ons hotel gegaan en daarna naar het hotel van de jongens. Ik mocht toch een avond met hun mee. We zijn naar Somboon geweest. Dat is een restaurant met super veel verse vis! Heerlijk! Toen we terug gingen vertelde de taxi chauffeur dat we ’s nachts niet meer op straat moesten komen. Dus ik ben bij Robert blijven slapen die nacht.

Maandag 2 december.
We vlogen ‘s ochtends om 10 over 10 terug naar Kuala Lumpur. Ik heb een super leuk weekend gehad in Bangkok!



Het weekend van 6 en 7 december.
Dit weekend waren Loes, Dennis, Kelly en Carmen in Kuala Lumpur. We hebben elkaar natuurlijk gezien! Tja we hadden elkaar al 2 weken niet gezien dus moesten toch weel even bij kletsen. Gelukkig hoef ik Loes niet al te lang te missen want met oud op nieuw zien we elkaar weer in Bali.

Zaterdag 14 december.
Vandaag zijn we samen met Shaun, Eva en Fritz naar Melaka gegaan. Een stadje niet te ver van Kuala Lumpur. Dit stadje was vroeger ook van Nederland. Je zag wel wat Nederlandse invloeden. Leuk om te zien. Hier hebben we de hele middag rondgelopen. Toen we ergens stonden te wachten, kwam er een oudere man op me af en ja hoor.. Ik mocht weer op de foto. Soms voel ik me wel beroemd hier. Misschien ga ik er wel gewoon geld voor vragen. Verdien ik er ook nog wat aan. ’s Avonds hebben we bij Solaris wat gegeten en gedronken.

Zondag 15 december.
Vandaag gingen we met hetzelfde clubje en Maaike naar Sunway Lagoon. Een groot water- pretpark. We hadden er vrij kaartjes voor gekregen. Je had daar verschillende gebieden. Een wild life park, extreme park, waterpark, scream park en een amusement park. Het was erg gezellig en vermoeiend!

De tijd gaat nu erg snel! Over 3 weken ben ik al weer terug in Nederland. Maar eerst nog met kerst naar Singapore en met oud op nieuw naar Bali.
Iedereen alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Misschien dat ik nog een verhaal schrijf voordat ik terug ben. Maar misschien ook niet.


  • 24 December 2013 - 16:31

    Annie Van Der Sterren:

    Hoi Lotte, wat weer een mooi verhaal, ook voor jou en Robert hele fijne kerstdagen gewenst en heel veel groetjes van Noud en Annie

  • 30 December 2013 - 19:24

    Chantal:

    Leuk verhaal meid! Jij ook alvast fijne jaarwisseling en veel plezier in bali!!
    Geniet nog van deze laatste weekjes.

    Dikke kus en tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Kuala Lumpur, Maleisië

.

Recente Reisverslagen:

17 December 2013

Afgelopen weken

03 December 2013

Week in Lombok.

07 November 2013

Kleine update van de afgelopen 2 weken

23 Oktober 2013

4de week in Kuala Lumpur

17 Oktober 2013

3de week in Kuala Lumpur
Lotte

Actief sinds 02 Okt. 2013
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 6189

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Zuid Afrika

25 September 2013 - 07 Januari 2014

Kuala Lumpur, Maleisië

Landen bezocht: