Kleine update van de afgelopen 2 weken - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lotte Sterren - WaarBenJij.nu Kleine update van de afgelopen 2 weken - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lotte Sterren - WaarBenJij.nu

Kleine update van de afgelopen 2 weken

Blijf op de hoogte en volg Lotte

07 November 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Aangezien ik de afgelopen 2 weken niet heel veel spannende dingen heb meegemaakt duurde het even voordat ik een verhaaltje kon maken. Maar hier een kleine update van wat ik allemaal gedaan heb de laatste 2 weken.
Ik heb veel aan mijn studie gewerkt en natuurlijk ook gezwommen en gesport.

Zaterdag 26 oktober was er Halloween avond in Zouk (club). Daar zijn we met een aantal naar toe geweest. Het was een erg gezellig avondje met veel drank en muziek. Omdat de klok in Nederland verzet werd deze avond hadden wij dat ook maar gedaan zodat wij ook een uur langer in bed konden liggen. Toen viel het wel mee hoe laat we de zondag wakker werden. Die middag zijn we bij mij in de Mall naar een outlet gegaan. Daar hadden ze alles in de uitverkoop van Adidas, Nike en Puma. Allemaal sportkleding, spullen en schoenen. En alles was lekker goedkoop. ’s Avonds hadden we de klok toch maar weer goed gezet zodat alles weer klopte.

Voor de mensen die het nog niet weten, Robert is vorige week dinsdag door zijn enkel gegaan tijdens het zaalvoetbal. Hij kon niet meer lopen en zijn enkel was 3 x zo dik als normaal. Vanaf woensdag ben ik bij hem geweest om zustertje te spelen (geen rare dingen denken!). Want hij kon zich niet verplaatsen. Natuurlijk had ik er voor gezorgd dat hij genoeg eten en drinken in huis had. Vrijdags kon hij wel al een beetje ‘lopen’ dus zijn we toch maar naar het ziekenhuis gegaan. Ze hebben daar foto’s gemaakt. Gelukkig was het niet gebroken. Maar omdat zijn enkel zo dik was leek het de dokter toch slim om naar een specialtis te gaan. De specialist was al om 5 uur naar huis dus Robert moest maandag maar even bellen. Hij gaat er vanmiddag naar toe. Hopelijk weet hij/zij meer.

We hebben een heerlijk rustig weekendje gehad. Zaterdags hebben we een trip geboekt voor oud op nieuw. We gaan van 30 dec t/m 5 jan naar Bali. We moeten natuurlijk het nieuwe jaar wel goed beginnen. Dennis, Loes en 2 klasgenootjes van haar komen dan ook naar Bali. Zij komen van 31 dec t/m 2 jan. Dat wordt gezellig!
Vandaag heb ik ook nog een ticket geboekt naar Lombok. Daar ga ik van 19 nov t/m 25 nov naar toe. Gezellig bij kletsen met Loes en het eiland (vooral de stranden) bekijken. Tja ik ben toch in de buurt dus kan ik er beter gebruik van maken. Ook moet ik het land even uit om mijn visum te verlengen.

Ik kan ook nog een heel verhaal vertellen over Kuala Lumpur. Maar ik denk dat ik dan volgende week nog niet klaar ben. Het is niet echt een cultuurshock maar ze hebben andere gewoontes qua eten, vooral auto rijden (de meeste doen maar wat), altijd met een paraplu lopen (voor de regen of de zon, sommige willen niet bruin worden) en zo zijn er nog wel een aantal dingen. Maar de stad is heel fijn! Ik verveel me nog steeds niet. Ik heb namelijk nog steeds niet alle Malls gezien en nog andere dingen in de stad.

Tot de volgende keer!