4de week in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lotte Sterren - WaarBenJij.nu 4de week in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lotte Sterren - WaarBenJij.nu

4de week in Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Lotte

23 Oktober 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Donderdag 17 oktober (Dag 22)
Vandaag ben ik weer met volle moed aan mijn thuis studie begonnen. Ik had mijn spullen gepakt en ben bij het zwembad gaan zitten. Daar kregen een aantal kinderen zwemles. Dat was erg leuk om tussendoor even naar te kijken. Verder heb ik een rustig dagje gehad omdat ik toch wel wat las had van mijn buik. Dus lekker vroeg naar bed.

Vrijdag 18 oktober (Dag 23)
De wekker ging alweer lekker op tijd af. Het was buiten weer mooi weer dus ben ik gelijk gaan zwemmen. Soms weet je het hier ook niet met het weer. Omdat het nu regenseizoen is kan het af en toe flink regenen. Vaak kan je dat wel al van tevoren zien. Het verschil met Nederland is dat het hier gewoon warm blijft. Vaak zijn het ook maar korte buien. ’s Middags heb ik boodschappen gehaald waaronder ook een kleine paraplu en wat poets spullen. Toen ik weer terug was op mijn kamer heb ik de badkamer maar is goed gepoetst. Volgens mij was die nog nooit zo schoon geweest. ’s Avonds kreeg ik weer last van mijn buik dus weer lekker op tijd naar bed gegaan. (Natuurlijk wel eerst een paar series gekeken).

Zaterdag 19 oktober (Dag 24)
Vandaag voelde ik me gelukkig weer wat beter. ’s Middags hebben Robert en ik samen geluncht. Verder een rustig middagje gehad. ’s Avonds zijn we bij mij in de straat wat gaan eten. We zijn vaker langs dat restaurantje gelopen maar nooit gekeken wat ze daar hadden. Dus we dachten dat gaan we maar een keer proberen. Het was erg lekker! We waren de enige gasten. Daarna zijn we naar Solaris gegaan en hebben een paar wijntjes gedronken in een wijnbar.

Zondag 20 oktober (Dag 25)
Robert moest vandaag op tijd opstaan want hij had een opening van een nieuw kantoor op zijn werk. Of ja een kantoor.. Volgens mij is het meer een speelhal geworden van wat ik gehoord heb. Een massage stoel, 3D tv, tafeltennis tafel, chill area, nieuwe keuken en een dartbord.
’s Middags zijn we met Eva en Fritz naar Batu Caves gegaan. Toen we eraan kwamen zag het er allemaal wel leuk uit. Naast de trap stond er ook grote gouden Buddha. De trap bestond uit 270 treden. Die moest je beklimmen om in de Caves te kunnen. Halverwege de trap kon je naar links. Daar had je een andere grot waar je ook eventueel een tour kon doen van een uur. Maar daar hadden we op dat moment niet heel veel zin in. Het stonk er ook. Dus dan maar verder naar boven. Eenmaal boven viel het echt tegen. De grot zelf was erg mooi. Maar de tempels waren niks. Ik heb mooiere gezien. En ja ik heb er hier al heel wat gezien. We hebben toch maar een rondje gelopen in de grot. Toen moesten we natuurlijk ook weer naar beneden via de trap. Wat ben ik toch een held op sokken als het om hoogte gaat. Over de trap liepen er ook nog apen. Maar ik ben veilig beneden gekomen zonder dat er rare dingen waren gebeurd. ’s Avonds hebben Robert en ik op mijn kamer film gekeken. En om 12 uur was ik dan eindelijk jarig. Ik kreeg gelijk mijn cadeautje van Robert. Kaartjes voor Alicia Keys 27 november in Kuala Lumpur. Wat een top cadeau. Kan niet beter!

Maandag 21 oktober (Dag 26) En mijn verjaardag.
Robert moest vandaag gewoon werken dus ik was overdag alleen. Tja en wat moet je dan gaan doen als je in Kuala Lumpur bent. Ik ben begonnen met zwemmen en een beetje zonnen. Lang zonnen gaat hier niet want dat hou ik zelfs bijna niet vol. ’s Middags heb ik eerst bij Bestaris gegeten voor de verandering en om 4 uur had ik mezelf getrakteerd op een heerlijke full body massage van een uur. Ik voelde me weer herboren. Dus dat was wel een lekker gevoel nu je weer een jaar ouder bent geworden. ’s Avonds gingen we met Eva en Fritz sushi eten bij mij in de mall. Daar hadden ze een verrassing voor mij. Ze hadden 2 cakejes gekocht met happy birthday en een kaarsje erop. Ik was echt jarig. Na het eten zijn we naar Pavillion gegaan om naar de bios te gaan. Ik zag dat er een dans film uit was dus die wou ik heel graag zien. Wat een slechte film! Maar het was wel een top dag geweest!

Dinsdag 22 oktober (Dag 27)
Vandaag ben ik op tijd opgestaan samen met Robert. Robert ging naar zijn werk en ik heb eerst mijn kamer opgeruimd. Dat moet je af en toe ook bij houden. ’s Middags heb ik eerst ergens gegeten en boodschappen gehaald. De rest van de middag heb ik gewerkt aan mijn studie. Ik begon eerst op mijn kamer maar ben daarna bij het zwembad gaan zitten. Om heel de dag op je kamertje te zitten is ook niet fijn. ’s Avonds heb ik lekker series gekeken, gelezen en op tijd gaan slapen.

  • 23 Oktober 2013 - 16:25

    Pieta:

    Vind ik leuk :)

  • 02 November 2013 - 15:37

    Chantal:

    Leuk Lotte!!

    Geniet er maar van! Ik wil meer foto's :)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Kuala Lumpur, Maleisië

.

Recente Reisverslagen:

17 December 2013

Afgelopen weken

03 December 2013

Week in Lombok.

07 November 2013

Kleine update van de afgelopen 2 weken

23 Oktober 2013

4de week in Kuala Lumpur

17 Oktober 2013

3de week in Kuala Lumpur
Lotte

Actief sinds 02 Okt. 2013
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 6189

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Zuid Afrika

25 September 2013 - 07 Januari 2014

Kuala Lumpur, Maleisië

Landen bezocht: