Mijn nieuw avontuur - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lotte Sterren - WaarBenJij.nu Mijn nieuw avontuur - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lotte Sterren - WaarBenJij.nu

Mijn nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo iedereen,

Nu ik alweer bijna 2 maanden thuis ben is het weer tijd om op pad te gaan. 12 maart vertrek ik naar Zuid Afrika. Hier blijf ik 3 maanden om te gaan "werken" in een hostel.
Dit wordt een andere trip dan in Kuala Lumpur. Nu ga ik echt iets doen en niet elke dag zwemmen, shoppen, uiteten, studie en reizen in de omgeving.
Dus je gaat niet zoveel foto's zien van mij aan het zwembad maar waarschijnlijk wel van mij aan het strand. Is toch weer iets anders.

Ik hou jullie op de hoogte! Maar nu eerst weer mijn koffer pakken en de laatste dingen regelen.

Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Lotte

Actief sinds 02 Okt. 2013
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 6097

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Zuid Afrika

25 September 2013 - 07 Januari 2014

Kuala Lumpur, Maleisië

Landen bezocht: